01-02-2017: Vacatures beschikbaar Lees meer Feestdagen 2017 Lees meer 26-02-2015: Nieuwe oppervlakte uitvoering standaard lengtes Lees meer Updated 08-12-2010 Key event list Preventie van radioactiviteit in Uddeholm producten Lees meer
News archive

Productontwikkeling

Product ontwikkeling

Nieuwe en verbeterde producten en services zijn, als gevolg van de geleidelijke opvoering van druk van concurrenten, belangrijk voor onze klanten. Daarom heeft productontwikkeling een sleutelfunctie binnen de Uddeholm organisatie.

Ons concept voor succesvolle productontwikkeling is gebaseerd op een uniform engineering systeem. Dit systeem omvat alle functies van het begin tot het eind van het ontwikkelingsproject, waarbij zowel de functie van het product als een snelle marktintroductie worden gegarandeerd.

Het productontwikkelingsproces is sterk marktgeoriënteerd. Sleutelfactoren die bijdragen aan de snelle en effectieve ontwikkeling van nieuwe producten zijn:

  • Samenwerking met klanten in het ontwikkelingsproces
  • Toepassingstestprogramma met geselecteerde klanten
  • Geavanceerd R&D laboratorium
  • Geavanceerde procesontwikkeling
  • Een verscheidenheid aan metallurgische processen, waaronder ESR en PM


Het research proces

In eerste instantie wordt het ontwikkelingsconcept getest in een laboratoriumomgeving. Indien succesvol, gaat het over in een formeel ontwikkelingsproject waarbij onze bedrijfsonderdelen zoals R&D, procesontwikkeling, productie, marketing, kwaliteitscontrole en met name klanten en verkooporganisaties wereldwijd betrokken zijn.

Naast onze eigen faciliteiten, werken we samen met verschillende onderzoeksinstituten en universiteiten over de hele wereld. Dit maakt het mogelijk om cutting-egde onderzoek te doen en daardoor op lange termijn product- en proceskennis te verwerven.

De eigenschappen van nieuwe producten worden bevestigd door middel van verschillende testprocedures. De uiteindelijke eigenschappen worden gevalideerd door verschillende toepassingstests in samenwerking met potentiële klanten.

Het product wordt uiteindelijk vergeleken met bestaande kwaliteiten en er wordt een casestudie gepresenteerd. Dit bevat de informatie die klanten over de hele wereld de potentie van het nieuwe product zal aantonen.



go